15 Mayıs 2013 Çarşamba

Alışveriş bağımlılığı...

Ben kendimi bildim bileli mağaza mağaza dolaşmayı, saatlerce alışveriş yapmayı hiç sevmem. Kalabalık, ensemden ayrılmayan satıcılar boğar beni. Zaten öyle çok meraklısı da değilim. Her durum için bir kaç parça eşyam olsun yeter.

Gel gör ki şu internet beni fena bozdu. Bütün günüm bilgisayar başında geçiyor. Ee haliyle internetteyim. En masumca baktığım sayfanın bile sağında solunda reklam bannerları var ki google amca sağ olsun hepside benim ilgimi çeken cinsten. Her ay başı bak bu ay bir şey almak yok diyorum demesine de daha ilk haftadan kendime verdiğim sözden dönüyorum. Mesela biraz önce Balköpüğü Tasarım'da alışveriş sitesi romwe.com'da indirim olduğunu gördüm. Beynimin 'girme, bakma! bak bakarsan alırsın' uyarılarını hiçe sayarak tıkladım linke ve tabi ki de bir şeyler buldum alacak. Üstelik large almam gerekirken nasıl olsa kilo vereceğim düşüncesiyle medium alacak kadarda şuursuzum.

Timsah göz yaşlarım bir yana aldığım şeye ise bayıldım. İndirimle beraber 15$  aldım ki kargo ücreti yok.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder