28 Nisan 2014 Pazartesi

İradeSİZLİK!

Kendi kendime bir söz verdim. Kredi kartı borcumu sıfırlayana ve pek sevgili fazlalıklarımdan kurtulana kadar alışveriş yapmayacağım. Dolabım tee üniversiteden gene o kilolara inerim diye tuttuğum, ara ara gaza gelip kilo verince giyerim diye aldığım 38 beden giysi dolu. Yani cidden dolu, çekmecelerim kapanmıyor. Şimdiki bedenime uygun bir kaç parçam olduğu için üniforma gibi aynı şeyleri giyip duruyorum.

Ve tabiki kendime verdiğim sözü tutamadım. Alışveriş yaptığım gibi gittim gene 38 beden aldım. Son bir ayda 7 kilo verince (inanılmazz) anlamsızca gaza geldim. Diyete çok güzel başladım da devamını getirebilecek miyim bakalım. Hızla verilen kilolar fazlasıyla, daha da hızlıca geri alınıyor. Tecrübeyle sabit. Son bir haftadır ufak kaçamaklarım başladı gene. Şimdi bunları yazarken içtiğim şarabında bilinciyle sapıtmaya başladığımın farkındayım. Hayırlısı diyip aldığım cicinin resmini ekliyorum.


2 yorum: