27 Eylül 2013 Cuma

Kuru Şampuan

Saçlarımla aramda bir nefret aşk ilişkisi var. İnce telli, düz, açık renkli olmalarını seviyorum. Ama diğer yandan yıkandıktan iki gün sonra yapış yapış olan yağlı yapıları var. Her gün yıkanmayın diyorlar ki zaten her gün banyo bayar, üşenirim. İlk gün iyi hoş, sorun yok ama ikinci gün sanki 1 haftadır yıkanmamışım havasına bürünüyor ki oldukça sinir bozucu.



Bir sürü markanın ayrı ayrı şampuanlarını denedim. Yani bazıları diğerlerine göre daha iyi ama sonuçta şu ana kadar hiç biri beni tam olarak tatmin etmedi. Sanırım 5-6 ay önce blog siteleri, forumlar arasında dolanıp yeni bir şampuan aranırken keşfettim kuru şampuanı. Ne kadar zamandan beri piyasada bilmiyorum ama kim icat ettiyse allah razı olsun çünkü gerçekten işe yarıyor.



İlk John Frieda'nın kuru şampuanını aldım. Fiyatı 20-30 TL arasındaydı. İlk denemem olduğu için hiç bir beklentim yoktu. O yüzden işe yaradığını görünce baya bir heyecanlandım ve bittikten sonra diğer markaları denemeye başladım. Bir sonraki aldığım Toni&Guy'ın kuru şampuanıydı. Bundan daha çok memnun kaldım ama 40 TL gibi bir fiyatı var ki bence anlamsız fazla. Şu anda ise Schwarzkopf'unkini deniyorum. Ve kesinlikle en çok bundan memnun kaldım. Hem 18 TL gibi uygun bir fiyatı var hem de gerçekten çok işe yarıyor. Bundan sonra daha fazla aranmak yerine bu markadan devam edeceğim sanırım. Tabi bu muhteşem ürünün saça olan zararları hakkında hiç bir fikrim yok. İçeriğini de kurcalamadım. Ya zaten belki hiç bir zararı yoktur diye kendimi kandırmaya çalışsam da pek sanmıyorum ama umurumda da değil açıkçası. Beni büyük bir dertten kurtardı sonuçta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder